Csípős hideghez csipős kolbász dukál (meg persze hurka, ha már Debrecen) de mivel az utazó szegény, 4 zsemlével, egy csokival, vízzel, egy naranccsal na meg egy térképpel áll ki a 4-es főútra a Penny Markethez 7:40-kor úgy, hogy az Auróra ordítja a fülembe, hogy előre kurvák, gengszterek! Pontban nyolckor megállt egy zöld furgon, a gróf úr elvitt Karcagig, magamban így neveztem, mert "Báthory" volt a vezetékneve és a pékségekbe szállított valami fóliákat. Igaz, elég ratyi helyen tett ki 8:45-kor, dehát nincs mit tenni, meg különben is rendes volt. Itt egyetlen kisebb probléma akadt, hogy innen 11:20-kor indultam tovább, legalábbis majdnem innen.

Elmesélem mi is történt addig. Akik jöttek a bekötőútról, azok közölték, hogy csak közelre mennek, viszont egy kamionos is jött, tök rendes volt, feltartotta miattam a forgalmat, elmagyarázta, hogy hova menjek, csak sajnos nem értettem sokmindent belőle. Aztán behajtott a szemben lévő telepre kirakodni az árut, én addig elmentem sétálni arra, amerre gondoltam, hogy mondta, hogy menjek. Visszaálltam a helyemre, erre már jött ki a kamionnal a telepről és vadul integetni kezdett, hogy rohanjak át hozzá. Beszálltam, és elvitt két km erejéig egy jobb helyre, hogy kerítsen nekem egy jobb fuvart, amit meg is tett, csak sajnos itt nem részletezhetem a mikéntjét az ott dolgozók állásmegőrzése érdekében:) Még sose utaztam kamionban és a kérdésemre, hogy hogy tudok kiszállni belőle, csak annyit felelt, hogy pattintsam fel azt a kis *csúnyaszó*, meg hogy le ne essek, mert magasan vagyunk:D Állandóan járt a szája, Tiszafüredre ment a fiáért, de összeteszem a kezem, ha egy nála pörgősebb és rendesebb emberrel találkozok még az utazásaim folyamán.
Szóval fél 12 előtt egy kicsivel el is indultunk egy pótkocsis teherautóval, a sofőr elmondása szerint nem szokott felvenni stopposokat, de mivel most megkérték természetesen ráállt, hisz egy ideig hasonló irányba megyünk. Édesanyám telefonon keresztül üdvözölte, ő meg mondta, hogy majd ha Debrecenben jár, beugrik egy sütire:) Természetesen beugorhat bárki, szíves örömest várjuk őt is! Törlőkendőket, WC papírokat vitt Pest alá, a kis kocsikat pedig egyszerűen lemazsolázta... Remélem nem szokott belőlük elnassolni párat.
12:50-re értünk Ceglédre, nem is arra ment, de bevitt az első benzinkútig, ott még kávéra is meg akart hívni, de elutasítottam, viszont nem hagyta magát, a hozzá járó kekszet nekem adta, úgyhogy nem maradtam árván:) Még a benzinkutast is megkérdezte, hogy merre kell mennem, úgyhogy teljesen rendes fazon volt, csak kár, hogy magától nem vesz fel stoppost, de mostantól hátha:)

A városon átgyalogoltam a Kőrösi útra, még fiatal lányokat is sikerült megkérdeznem, hogy merre van az arra és cukin útbaigazítottak a fogszabályzóikkal:)
13:30-kor álltam ki a városon kívül egy parkolóépítő brigád mellé, de nem nagyon volt mit csodálkozniuk rajtam, mert 5 perc alatt megállt egy kék Suzuki és az egyenesen Kecskemétre repített kevesebb mint fél óra alatt, így 14:00-kor már gyalogoltam is a belvárosba. Viszont Nagykőrösön van valami élelmiszeripari gimi, na ott olyan nők járkáltak, hogy majd kiestem az autó ablakán... Hát még ők, ők is majdnem beestek, ha már belém nem tudtak. A sofőrre visszatérve valamiféle műszaki szaki volt és egy berendezést vitt A-ból B-be, viszont megtudtam, hogy merre van Hajós. Hát elárulom, Kalocsa és Baja között.
A hírös városban városnézés következett, evéssel, ivással, volt osztáytárssal történő találkozással és kilométerkő fotózással:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kecskemét tetszik, szép, nyugodt város, ahogy volt osztálytársam mondaná "művészváros." És tényleg.
Még megnéztem a focimeccset, ami 5-től volt, spóroltam a jegyen, hazafelé pedig már hárman utaztunk, igaz a vonatjegyen is spóroltunk, ez volt Kecskemét, igazából sokkal hamarabb is ideérhettem volna, mint hat óra alatt, de fogjuk fel egy pechesebb napnak, meg a tavasz kezdetének, bár nem éreztem egyáltalán rossznak, sőt olyan helyeken is voltam, ahová magamtól nem keverednék el:) Összköltség 2300 Ft volt, tehát nem sok, főleg ha meccsre indul az ember:) D
 

Következzenek a száraz tények:
 

Debrecen - Karcag 65 km
7:40-8:45 (1 óra 5 perc)

Karcag - Cegléd 105 km
8:45-12:50 (4 óra 5 perc)
(Na ez a nem mindegy hogyha valakinek sietős:))

Cegléd - Kecskemét 35 km
12:50-14:00 (1 óra 10 perc)

Összegezve:

Debrecen - Kecskemét 200 km
7:40-14:00 (6 óra 20 perc)
 

Az átlagsebesség az 32 km/h körül volt, ami korántsem mondható ideálisnak, de ez egyáltalán nem tűnt 6 órának:)
Pénteki kalandnak tökéletes volt, tessék venni a bátorságot! Elindulni , meg út szélén álló embert felvenni, különben szegényebb leszel sok élménnyel:)
 

Parancsoljatok, térkép:
 


Nagyobb térképre váltás

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekedjfel.blog.hu/api/trackback/id/tr22724407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása